twilight

拒绝一切梦女



She lost her brother a month ago

(她上 个月才失去了哥哥)

His picture on the wall

(他的照片挂在墙 上)

And it reminds me

(总是提醒着我要活着)

When she brings me coffee,,,her smile

( 当她给我端来咖啡冲我微笑)

I wish I could be with her until my last day

(我真希望我可以陪伴着她一直到我生命的最后

)

She said She gave all her love to me

(她说她把所有的爱都给了我)

We dreamt a new life Some place to be at peace

(我们梦想在和平之地开始一段新生活)

But things changed,,,Suddenly

(但是一切 改变的太快)

I lost my dreams in this disaster

(我在这 场浩劫中丢失了我的梦想)

I'm crying

(我放声大哭)

Missing my lover

(想念着我的爱人)

I don't have the power

(我没有任何活下 去的力量和勇气)

On my side forever

(永远都在我身边吧)

Oh Where is my lover

(我的爱人在哪儿)

【我搜寻不到我的爱人】

And I got no power

(我无法得到任何力量 )

I'm standing alone. No way

(我独自一个 人现在原地,找不到出路)

Calling out your name

(绝望的呼唤着你 的名字)

【全职高手】叶修×苏沐秋


评论(8)

热度(19)